Ωραία εμπειρία για τα παιδιά... πέρασαν υπέροχα! Πολύ καλή οργάνωση του χώρου. Πραγματικά αξίζει... Συγχαρητήρια!
Νίκος Τ.
Τα παιδιά πέρασαν υπέροχα! Πολύ ωραία εμπειρία και ο υπεύθυνος που τα βοηθούσε κατατοπιστικότατος! Θα ξαναπάμε σίγουρα!
Μαρία Σ.
Πολύ καλός χώρος για δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους! Καλή ιδέα για παιδικό πάρτυ. Ο κ.Τσαγκαράκης πολύ εξυπηρετικός! Υπάρχει χώρος στάθμευσης!
Γιώργος Σ.
Πολύ ωραίος χώρος για μικρούς αλλά και μεγάλους. Το έχουμε επισκευφθεί δύο φορές για πάρτυ παιδικό και τα παιδιά πέρασαν πολύ ωραία.
Σταύρος Δ.
Ωραία εμπειρία. Αξίζει να το δοκιμάσετε τουλάχιστον μια φορά. Σίγουρα ενισχύει το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και τη σωματική άσκηση.
Έφη Κ.
Πολύ οργανωμένος χώρος και άψογη εξυπηρέτηση. Η δουλειά που έχουν κάνει τα παιδιά είναι φανταστική και η αδρεναλίνη φτάνει στα ύψη. Ο εξοπλισμός είναι υπεραρκετός...